BMB Sp. z o.o. laureatem programu „Doceń polskie”!
BMB Sp. z o.o. zdobyła niedawno godło Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Certyfikaty jakości i tytuły TOP PRODUKT przyznano jej za drażetki pudrowe mik maki. Przedstawiciele firmy z Grójca mają powody do dumy; wyróżnienia są nadawane wyłącznie produktom, którym specjaliści z branży spożywczej wystawili maksymalne noty. Do audytu żywności zakwalifikowano 142 wyroby z całej Polski, nagrodzono tylko te cechujące się odpowiednim smakiem i wyglądem oraz adekwatnym stosunkiem jakości do ceny.
Decyzja o wyróżnieniu produktu grójeckiej firmy zapadła 31 stycznia br., podczas XXVII atestacji żywności organizowanej w ramach Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. – Tym razem specjaliści zawodowo związani z żywieniem i technologią żywienia ocenili 142 wyroby z oferty 66 producentów z całego kraju. Warunkiem udziału w atestacji jest posiadanie tzw. polskiego akcentu, wyrażającego związek produktu z naszym krajem, takie jak tradycyjna receptura czy rodzime składniki – wyjaśnia Karolina Szlapańska, organizatorka programu.
Wszystkie artykuły spożywcze zostały indywidualnie sprawdzone przez każdego jurora, po czym otrzymały noty za smak, wygląd i stosunek jakości do ceny. Za każdą z tych cech członkowie Loży Ekspertów przyznają oceny w dziesięciostopniowej skali. Certyfikat „Doceń polskie” jest przyznawany wyrobom, które uzyskają minimum 7,5 pkt. Tytuł TOP PRODUKT jest zarezerwowany dla artykułów z maksymalnymi notami. Patronat honorowy nad atestacjami sprawuje Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Jedną z uhonorowanych firm jest BMB sp. z o.o. Propozycji z jej oferty przyznano certyfikat jakości i tytuł TOP PRODUKT. Nagrodzone zostały drażetki pudrowe mik maki.
– Zasady przyznawania certyfikatu „Doceń polskie” nie uległy zmianie od 2011 roku, gdy odbyła się I atestacja w ramach programu promocyjnego. Aktualny pozostaje także cel naszych działań, czyli propagowanie polskich produktów spożywczych oraz ich wytwórców. Branża spożywcza ewoluuje, ale cechy oceniane przez Lożę Ekspertów nadal mają ogromne znaczenie dla konsumentów. Kupujący coraz bardziej zwracają także uwagę na pochodzenie żywności. Cieszymy się, że kolejne produkty zdobywają znaki „Doceń polskie”, a narzędzia, które oferujemy firmom będą pomagały budować ich pozycję w branży – podsumowuje Marek Bielski, twórca Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”.
* * *
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”
www.docenpolskie.pl
www.blog.docenpolskie.pl
Celem programu „Doceń polskie” jest promocja wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku. Ich selekcją, oceną i przyznaniem certyfikatu „Doceń polskie” zajmują się specjaliści zawodowo związani z żywnością i technologią żywienia, którzy tworzą Lożę Ekspertów. Zasiadają w niej m.in. członkowie Klubu Szefów Kuchni.
Twórca programu „Doceń polskie” jest także organizatorem projektu BlogerChef (blogerchef.pl) – innowacyjnego przedsięwzięcia skierowanego do blogerów kulinarnych.